Om UM Norge
UM er et fullservice mediebyrå. Vi jobber med strategi, innsikt og analyse, innholdsproduksjon og mediekjøp, på tvers av digitale og tradisjonelle kanaler. Basert på vår Futureproof tilnærming skaper vi utvikling og vekst for våre kunder.
Futureproof er en innsiktsbasert tilnærming hvor merkevarens forretningsmål samt forbruker-, merke-, og markedsinnsikt er fundamentet i strategien. Vi søker skjæringspunktet mellom forbruker og merkevare – der merkevaren kan levere reell verdi for forbruker.
Vi er en del av et globalt nettverk med 5000 kollegaer i 130 land
UM er en del av det børsnoterte konsernet IPG Mediabrands, et internasjonalt byrånettverk med tilstedeværelse i 130 land. Vår nettverkstilknytning gir oss tilgang til internasjonalt ledende systemer, verktøy, analyser og fagkompetanse. Dette gjør at vi ligger i forkant, og at vi er med på å drive utviklingen av fremtidens kommunikasjonsløsninger.
I Norge består IPG Mediabrands av Initiative og UM. Kinesso er vår enhet med spesialister innenfor digital markedsføring og ekspertise innen betalt søk, SEO og sosiale medier. Magna er vår analyse- og medieinvesteringsavdeling.